zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 309/2019
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
z dnia 31 maja 2021 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.713 z późn. zm. ) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 268/2021 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia 10 marca 2019 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński - § 25 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 25
Referat Drogownictwa tworzą następujące stanowiska pracy:
1. Kierownik referatu (DR).
2. Stanowisko ds. administracyjno-drogowych (DR**).
3. Stanowiska obsługi:
a) kierownik warsztatu i robót drogowych;
b) kierowca-konserwator;
c) mechanik-konserwator;
d) konserwator;
e) robotnik gospodarczy;
f) pracownicy robót publicznych lub interwencyjnych).
**- stosować inicjały w kolejności od nazwiska i imienia pracownika.”
2. W schemacie organizacyjnym Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, o którym mowa w § 8 Regulaminu, stanowiącym załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński - w kolumnie „Referat Drogownictwa”, w wykazie stanowisk wprowadza się następujące zmiany;
1/ po stanowisku „Kierownik referatu”, skreśla się „Stanowisko ds. remontowo-drogowych” ;
2/ w kolumnie „Pracownicy obsługi” - dodaje się „Kierownik warsztatu i robót drogowych ”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2021 r.